ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ
1. Ioannidi, V., Samara, E. (2019). Cognitive Difficulties in Writing. Early Educational Intervention. International Journal of Innovation and Research in Educational Sciences [IJIRES], 6, 2, 205-210. ISSN (On line): 2349-5219. Available from: http://www.ijires.org/index.php/issues?view=publication&task=show&id=487
2. Ioannidi, V., Samara, E. (2019). Inclusive teaching: a paradigm through Music. European Journal of Education Studies, 5, 11, 270-277. ISSN: 2501-1111. ISSN-L: 2501-1111. Available from: https://oapub.org/edu/index.php/ejes/article/view/2327
3. Samara, E., Ioannidi, V. (2019). The use of leisure time as a structured pedagogical intervention to prevent and mitigate behavioral problems. A case presentation from the point of view of informal learning and education. European Journal of Special Education Research, 4, 2, 1-10. ISSN: 2501-2428. ISSN-L: 2501-2428. Available from: https://oapub.org/edu/index.php/ejse/article/view/2367
4. Ioannidi, V., Samara, E. (2019). Speech and Communication Disorders: A Case Study as a Teaching Example of Lifelong Training for All. Open Access Library Journal, 6, pp. 1-6. ISSN Online: 2333-9721. ISSN Print: 2333-9705. Doi: http://dx.doi.org/10.4236/oalib.1105162
5. Ioannidi, V., Samara, E. (2019). Building on the museum experience for alternative ways of Learning for All. Experiential artistic creations of school-age children. European Journal of Alternative Education Studies, 4, 1, 82-92. ISSN: 2501-5915. ISSN-L: 2501-5915. Available from: https://oapub.org/edu/index.php/ejae/article/view/2331
6. Samara, E., Ioannidi, V. (2019). Autism. An educational intervention. European Journal of Special Education Research, 4, 1, 48-56. ISSN: 2501-2428. ISSN-L: 2501-2428. Available from: https://oapub.org/edu/index.php/ejse/article/view/2285
7. Samara, E., Ioannidi, V. (2019). Practicing diversity through a leisure time education program: an educational and learning experience. European Journal of Special Education Research, 4, 1, 106-114. ISSN: 2501-2428. ISSN-L: 2501-2428. Available from: https://oapub.org/edu/index.php/ejse/article/view/2324
8. Samara, E., Ioannidi, V. (2018). Views of parents for Difficulties in the transition from Kindergarten to Primary school. The role of counseling and future trends in General and Special Education. Open Access Library Journal [OALib Journal], 5, 1-14. ISSN: 2333-9721 DOI: 10.4236/oalib.1105062
9. Ioannidi, V. (2018). Supporting -disadvantaged and non- individuals and families. Prevention and intervention: Τhe role of Health Education and Environmental Education. e-Journal of Science & Technology, e-JST, 13, 4, 11-20. ISSN 17905613 http://e-jst.teiath.gr/penintaepta.html
10. Ιωαννίδη, Β., Καρβέλας, Μ. (2018). Σωματικές αναπηρίες: Η περίπτωση διαταραχών ισορροπίας και βάδισης. Καλές πρακτικές αποκατάστασης και εκπαιδευτικής ενδυνάμωσης. e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας [e-Journal of Science & Technology, e-JST], 13, 1, 33-45. ISSN 17905613 http://e-jst.teiath.gr/penintatessera.htm
11. Ιωαννίδη, Β., Καρβέλας, Μ. (2018). Aισθητηριακές αναπηρίες: Η περίπτωση διαταραχών όρασης. Καλές πρακτικές ειδικής αγωγής και ενταξιακής εκπαίδευσης. e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας [e-Journal of Science & Technology, e-JST], 13, 2, 61-70. ISSN 17905613 http://e-jst.teiath.gr/penintapente.html
12. Καρβέλας, Μ., Ιωαννίδη, Β. (2018). Αναπηρίες και Νευρολογικά σύνδρομα: Σύνδρομα των λοβών και του φλοιού των εγκεφαλικών ημισφαιρίων. Συμβουλευτική υποστήριξη. e-Περιοδικό Επιστήμης & Τεχνολογίας [e-Journal of Science & Technology, e-JST], 13, 3, 37-49. ISSN 17905613 http://e-jst.teiath.gr/penintaexi.html
13. Ιωαννίδη, Β. (2018). Καλές πρακτικές (good practices). Στο: Σπινέλλη, Κ., Κουράκης, Ν., Κρανιδιώτη, Μ. (επιμελητές). Λεξικό Εγκληματολογίας (σσ. 681-685). Αθήνα: εκδ. Τόπος. ISBN 978-960-499-266-9
14. Ιωαννίδη, Β. (2018). Ιδρυματοποίηση ανηλίκων. (institutionalization, prisonisation). Στο: Σπινέλλη, Κ., Κουράκης, Ν., Κρανιδιώτη, Μ. (επιμελητές). Λεξικό Εγκληματολογίας (σσ. 664-667). Αθήνα: εκδ. Τόπος. ISBN 978-960-499-266-9
15. Γωγάκη, Η., Ιωαννίδη, Β. (2018). Δυσκολίες μάθησης στα μαθηματικά και την ανάγνωση. Διασταυρούμενες πορείες μάθησης και τεχνικές εκπαίδευσης και διαχείρισης της συμπεριφοράς κατά τη διδασκαλία. Στο: Σκουμπουρδή, Χ., Σκουμιός, Μ. (επιμέλεια), Πρακτικά Συνεδρίου 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή για το Εκπαιδευτικό Υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες «Εκπαιδευτικό υλικό Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών: διαφορετικές χρήσεις, διασταυρούμενες πορείες μάθησης». Εργαστήριο Μαθησιακής Τεχνολογίας και Διδακτικής Μηχανικής Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ., Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αιγαίου, 9-11/11/2018. Διαθέσιμο στο:
http://ltee.aegean.gr/sekpy/2018/files/proceedings2018.pdf
16. https://scholar.google.gr/citations?user=grILx-gAAAAJ&hl=el
ΒΙΒΛΙΑ & ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
1. Ιωαννίδη, Β., Καλοκαιρινού-Αναγνωστοπούλου, Α. (2010). ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Υποστήριξη εκπαιδευτών-Δεξιότητες επικοινωνίας, Ενίσχυση εκπαιδευομένων-Διδακτικές πρακτικές. Μία προσέγγιση για στελέχη εκπαίδευσης και επαγγελματίες υγείας. Αθήνα: εκδ. Βήτα/ medical arts. ISBN 978-960-452-089-3
2. Ιωαννίδη, Β., Μπαλτόπουλος, Π. (2008). ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ. Πλαίσιο συνεργασίας στελεχών υγείας και εκπαίδευσης στην ψυχοκοινωνική αποκατάσταση της νεανικής παραβατικότητας. Σειρά: Βιβλιοθήκη Υγείας, αριθμός 2. Αθήνα: ιατρικές εκδόσεις Π. Χ. Πασχαλίδης. ISBN 978-960-399-705-4
3. Ιωαννίδη, Β. (2008). ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ. Βασικά ζητήματα Βιοηθικής, Αγωγής και Προαγωγής της Υγείας. Σειρά: Βιβλιοθήκη Υγείας, αριθμός 1. Αθήνα: ιατρικές εκδόσεις Π. Χ. Πασχαλίδης. ISBN 978-960-399-679-8
4. Ιωαννίδη, Β. (2006). ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Καινοτόμες παιδαγωγικές παρεμβάσεις για άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Εκπαίδευση για την Υγεία και το Περιβάλλον σε παιδιά και εφήβους με δυσχέρειες κοινωνικής προσαρμογής. Σειρά: Ειδική Παιδαγωγική, αρ. 6. Αθήνα: εκδ. Τυπωθήτω – Γιώργος Δαρδανός. ISBN 978-960-402-277-6
5. Ιωαννίδη, Β. (2001). Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ/ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΑΓΩΓΗΣ. Παιδαγωγική θεμελίωση και πράξη. Δημοσιευμένη Διδακτορική διατριβή. Αθήνα-Κομοτηνή: εκδ. Αντ. Ν. Σάκκουλα. ISBN 978-960-15-0404-4
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΝΘΟΛΟΓΙΕΣ ΜΕ ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ
1. Ioannidi, V. (2019). “Paedagogische Erziehung“. Anthologie “Neue Literatur Fruehjahr 2019“, (S. 29-31), August Von Goethe Literaturverlag, Frankfurt, FRANKFURTER VERLAGSGRUPPE AG. ISBN 978-3-8372-2238-8
2. Ioannidi, V. (2016). “Eine Stimme zur Flüchtlingskrise. Ein kleiner Bericht als Augenzeuge“. Anthologie “Schaffen wir das wirklich? Begeisterung, Hoffnung, Bedenken und Zweifel einer Gesellschaft“ (S. 79-80), August Von Goethe Literaturverlag, Frankfurt/Main-London-New York, FRANKFURTER VERLAGSGRUPPE AG. ISBN 978-3-8372-1952-4
3. Ioannidi, V. (2016). “Ich habe es erlebt… als Erziehungspädagogin“. Anthologie “Neue Literatur – Herbst 2016/2017“ (S. 105-108). August Von Goethe Literaturverlag, Frankfurt/Main-London-New York, FRANKFURTER VERLAGSGRUPPE AG. ISBN 978-3-8372-1926-5
4. Ioannidi, V. (2016). “Kleine Schulerinnerungen. Ein Kind erzählt..“. Anthologie “Sammlerstuecke des Lebens” (S. 549-553), Neue Literatur Fruehjahr 2016. August Von Goethe Literaturverlag, Frankfurt/Main-London-New York, FRANKFURTER VERLAGSGRUPPE AG. ISBN 978-3-8372-18-70-1