Έρευνα: Οι Έλληνες και τα social media την εποχή της πανδημίας

Ποια σχέση ανέπτυξαν οι Έλληνες με τα social media από την έναρξη lockdown από τον περασμένο Μάρτιο έως σήμερα; Την απάντηση δίνει η πανελλήνια έρευνα Focus on Tech Life της Focus Bari  που εντοπίζει στο 92% τη διείσδυση του ίντερνετ μεταξύ Ελλήνων 16-74 χρόνων.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας τρεις στους τέσσερις Έλληνες έχουν τουλάχιστον ένα προφίλ στο Facebook, ενώ ακολουθούν τα Youtube και Instagram στο 62% και 55% αντίστοιχα.

Επίσης, δύο στους τρεις Έλληνες αγαπούν τα social media γιατί τους κρατούν σ’ επαφή με φίλους και με την κοινωνία, ενώ δύο στους πέντε χρησιμοποιούν τα social media για να προβάλουν την δουλειά τους ή/και να προσφέρουν επαγγελματικές υπηρεσίες τους.

Τρεις στους πέντε παραδέχονται ότι αφιερώνουν στα social media περισσότερο χρόνο απ’ όσο θα ήθελαν, ενώ δύο στους πέντε κάθε μέρα λένε το πρωί στον εαυτό τους ότι δεν θα παρασυρθούν από τα social media, όμως δεν το καταφέρνουν.

Ένας στους τρεις ομολογεί ότι συχνά τα social media τον/την κάνουν να αισθάνεται ακόμα περισσότερη μοναξιά καθώς κάποιες αναρτήσεις (posts) φίλων τους κάνουν να αισθάνονται κατάθλιψη και ειδικά τα posts με φωτογραφίες από εποχές προ πανδημίας τους κάνουν να αισθάνονται θλίψη.

 

Πηγή: tanea.gr